Personal Training

1 op 1 training, waarbij de trainingen volledig zijn afgestemd op jouw wensen en verwachtingen. Wekelijks train je onder begeleiding van je personal trainer op een moment dat past binnen jouw schema. Er is 7 dagen per week de gelegenheid om te trainen zowel binnen, buiten als bij jou aan huis, dus voor iedereen is er een geschikt moment te vinden! Wil je wat kilo's kwijt, wil je je spiermassa verhogen, kom je terug van een blessure, heb je een specifieke doelstelling of wil je op een verantwoorde manier fit worden? Samen met jou werken we stap voor stap naar jouw doelen toe! Naast de personal trainingen ontvang je ook een volledig op maat gemaakt voedingsschema. Buiten de trainingen om kan je ook bij de trainer terecht met vragen omtrent een gezonde levensstijl.
Tijdens iedere training word je zowel fysiek als mentaal geprikkeld. Hierdoor behaal je iedere training het maximale resultaat!


Personal (kick)Boxing

1 op 1 training, waarbij de (kick)boks trainingen volledig zijn afgestemd op jouw wensen en verwachtingen. Wil je wat kilo's kwijt, wil je je spiermassa verhogen of heb je een sportspecifieke doelstelling in het (kick)boksen? Samen met jou werken we stap voor stap naar jouw doelen toe! Een (kick)boks training is een full body workout met hoge intensiteit. Hierdoor kan je tot 750 kilocalorieën verbranden per uur. Ideaal om snel je vetpercentage te verlagen en je spierpercentage te verhogen. Naast training is voeding essentieel om af te vallen, spiermassa te ontwikkelen of om jezelf fitter te voelen. Om deze reden ontvang je naast de personal (kick)boxing trainingen dan ook een volledig op maat gemaakt voedingsschema.
Tijdens iedere training word je zowel fysiek als mentaal geprikkeld. Hierdoor behaal je iedere training het maximale resultaat!


Duo Training

Liever niet alleen sporten ga dan samen aan de slag met je man of vrouw, familielid of collega of met een vriend. Samen sta je sterk! Je kan elkaar motiveren, successen delen, onderlinge competitie aangaan en samen sporten is natuurlijk ook nog eens veel gezelliger. Onder begeleiding van een personal trainer zorg je ervoor dat het uur sporten niet alleen gezellig is, maar dat jullie samen ook jullie doelstellingen behalen. Er is 7 dagen per week de gelegenheid om te trainen zowel binnen, buiten als bij jullie aan huis, dus er is altijd een geschikt moment te vinden! De combinatie van intensief trainen en gezelligheid met jouw trainingsmaatje zorgen ervoor dat jullie iedere keer met plezier komen trainen en jullie persoonlijke doelstellingen behalen. Naast de personal trainingen ontvangen jullie beide ook een volledig op maat gemaakt voedingsschema. Buiten de trainingen om kunnen jullie ook bij de trainer terecht met vragen omtrent een gezonde levensstijl of voor net dat beetje extra motivatie.


Small Group Training

Wil je samen met collega's, vrienden of familie werken naar een gezamelijk doel zoals een mudmasters, halve marathon of een ander evenement? Small group training biedt dan een oplossing. Tijdens de small group trainingen, trainen jullie in een groep die bestaat uit 3 tot 6 personen. De trainingen zullen volledig zijn afgestemd op jullie gezamenlijke doelstelling. Gedurende de trainingen worden jullie zowel als individu als in teamverband geprikkeld, zodat iedereen zichzelf ontwikkeld. Iedere training worden jullie niet alleen sterker en fitter, maar de samenwerking tussen jullie zal ook verbeteren. Als collega's kan dit resultaat jullie op de werkvloer enorm helpen. Er is 7 dagen per week de gelegenheid om te trainen zowel binnen, buiten, op de werkplek als aan huis, dus er is altijd een geschikt moment te vinden! Naast de personal trainingen ontvangen jullie allemaal ook een volledig op maat gemaakt voedingsschema. Buiten de trainingen om kunnen jullie ook bij de trainer terecht met vragen omtrent een gezonde levensstijl of voor net dat beetje extra motivatie.


Voedingsschema op maat

Een voedingsschema die helemaal op maat gemaakt is voor jou. Wil je wat kilo's kwijt, wil je je spiermassa verhogen of wil je op een verantwoorde manier fit worden, dan is je voedingspatroon daarbij zeer belangrijk. Het is zaak dat je de juiste voedingsstoffen in de juiste hoeveelheden binnenkrijgt. Je krijgt dan ook een schema, waarbij rekening wordt gehouden met jouw individuele situatie. Wat voor de één perfect werkt, kan bij jou geen resultaat opleveren. Tijdens dit traject word je dan ook gemonitord en worden waar nodig aanpassingen in het voedingsschema doorgevoerd. In het schema wordt rekening gehouden met jouw energiebehoefte, doelstelling en eventuele allergieën en voedingsvoorkeuren. Het voedingsschema op maat is beschikbaar voor 6, 12 of 18 weken


Trainingsschema op maat

Een persoonlijk trainingsschema die helemaal op maat gemaakt is voor jou. Boek je de laatste tijd weinig resultaten in de sportschool en wil je graag weer progressie zien, dan is een trainingsschema op maat iets voor jou. Je krijgt een schema, waarbij rekening wordt gehouden met jouw individuele situatie. Het schema sluit aan bij jouw doelstellingen en niveau en zal worden afgestemd op jouw fysieke mogelijkheden en trainingsdagen. Het trainingsschema op maat is beschikbaar voor 6, 12 of 18 weken. Schema's kun je uiteraard voor langere periode gebruiken, maar dan word je lichaam minder geprikkeld en zal je minder progressie boeken. Dit trainingsschema is goed te combineren met het voedingsschema op maat voor sneller resultaat.